Laser Care ClinicПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ОФЕРТИЗагальні положення
1.1. Даний Публічний договір (далі по тексту - «Договір, Оферта») являє собоюофіційну пропозицію ТОВ «СИНУС-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 43145041,) (далі по тексту «Виконавця») усім бажаючим дієздатним фізичним особам (далі по тексту – «Замовник») скористатися відповідною послугою з бронювання послуги шляхом здійснення її оплати через платіжні сервіси на Веб-сайті Виконавця або безпосередньо у клініці «Laser Care Clinic» на перерахованих нижче умовах.1.2. Прийняття (акцепт) даної Оферти означає повне і беззастережне прийняттяЗамовником всіх її умов без будь-яких винятків та обмежень і прирівнюється відповідно до ст. 642 Цивільного кодексу України до укладення сторонами двостороннього письмового договору на умовах, які викладені нижче в цій Оферті.1.3. Виконавець і Замовник надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності,необхідні для укладення і виконання цього Договору.1.4. Даний Договір є публічним відповідно до ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексуУкраїни, його умови є однаковими для всіх Замовників, а беззастережне їх прийняттявважається повним і безумовним акцептуванням Оферти Замовником, для чого Виконавець публікує цей Договір про наступне.
2. Основні поняття та визначення термінів2.1. Акцепт – надання Замовником повної і безумовної згоди Виконавцю проприйняття його пропозиції на визначених Публічною офертою умовах укласти Договіршляхом 100% оплати Замовником Броні або вартості послуги через платіжні сервіси наСайті Виконавця, безпосередньо у салоні або у інших випадках, визначених Договором, що свідчить про прийняття ним Публічної оферти (акцептування).2.2. Акційні умови – визначені політикою Виконавця особливі умови отриманняпевного переліку послуг на умовах бронювання шляхом сплати 100% броні через платіжні сервіси на сайті Виконавця, на які тимчасово поширюється зниження їх ціни (Акційний тариф) та інформація про які опубліковується на Веб-сайті, соціальних мережах, а також шляхом сповіщення Замовників засобами телефонного та електронного зв’язку (SMS, E-mail, Інтернет-messengers тощо) та безпосередньо у клініці «Laser Care Clinic».2.3. Броня – платіж, що оплачується Замовником Виконавцю через платіжні сервіси на Веб-сайті Виконавця за право на отримання відповідної послуги на акційних умовах з урахуванням відповідного Акційного тарифу та якою бажає скористатися Замовник у клініці «Laser Care Clinic» у визначені за взаємним погодженням з Виконавцем дату і час, прицьому ціна згідно Акційного тарифу за відповідну послугу на акційних умовах входить у розмір Броні, який опублікований на Веб-сайті у відповідному розділі.2.4. Бронювання (послуга з бронювання) – здійснення оплати 100% БроніЗамовником Виконавцю через платіжні сервіси на Веб-сайті Виконавця за право наотримання відповідної послуги на акційних умовах, при цьому послуга з бронюваннявважається спожитою у момент оплати Броні та підтвердження з боку Виконавця.2.5. Веб-сайт - сукупність веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані якза змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям за посиланнямlasercareclinic.com.ua, або інша онлайн- платформа, яку Виконавець буде використовувати згідно цього Договору.2.6. Виконавець – ТОВ «СИНУС-ПЛЮС», яке приймає оплату запослуги з бронювання послуг та здійснює виконання цього Договору власними силам або за допомогою залучення відповідних співвиконавців/субвиконавців (суб’єктів господарювання) на умовах цивільно-правових договорів.2.7. Замовник - особа, що звернулася до Виконавця та уклала з ним цей Договір.2.8. Знак для товарів і послуг - знак для товарів і послуг «Laser Care Clinic».2.9. Інформована добровільна згода на отримання послуг (надалі по тексту –«Інформована згода») – стандартизований документ, який видається ВиконавцемЗамовнику для оформлення і підписання перед отриманням відповідної послуги, право на яку було отримане Замовником на умовах цього Договору (у випадках, передбачених Договором).2.10. Інформаційний Call-Центр – кол-центр Виконавця, що здійснює інформаційнезабезпечення Замовників з приводу наявних у Виконавця запитуваних Замовником даних з питань надання та отримання послуг з бронювання, надання та отримання послуг, право на отримання яких слідує з умов цього Договору, зокрема який обробляє звернення та здійснює інформування Замовників засобами поштового зв’язку, факсом, засобамиІнтернет комунікації (у т.ч. режимі Інтернет-чату), іншими засобами зв’язку, а такожобробкою звернень Замовника та інформуванням по голосових каналах зв'язку.2.11. Клієнтська база даних - ведення обліку Замовників, відомостей та правочинівщодо них шляхом використання CRM-систем, відомості до якої вносяться про Замовників на основі заповненої ними інформації та здійснених оплат згідно умов цього Договору через платіжні сервіси на Веб-сайті Виконавця, а також на основі підписаної Замовником Інформованої згоди, при цьому надалі (у кожному наступному випадку звернення Замовника) такі відомості зберігаються у Клієнтській базі даних та можуть бути використані Виконавцем у цілях цього Договору. При зміні відомостей про Замовникаостанній зобов’язаний повідомити про це Виконавця, що є підставою для внесення таких змін Виконавцем у Клієнтську базу даних) (надалі по тексту – «Клієнтська база»).2.12. Місце надання послуг з бронювання – територія України.2.13. Персонал - сукупність спеціалістів, які одержали необхідну професійнупідготовку, мають відповідну освіту, практичний досвід і навички роботи у сфері надання таких послуг та залучені Виконавцем на підставі трудових договорів або договорів з суб'єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні, та/або суб'єктами господарювання, які здійснюють наймання працівників для подальшоговиконання ними роботи в Україні в інших роботодавців.2.14. Публічний договір - цей правочин, який встановлює однакові для всіх Замовниківумови для отримання послуги з бронювання та послуги на умовах публічної Оферти (крімтих, кому за законом надані відповідні пільги) згідно цього Договору з моменту її повного і безумовного акцептування Замовником, що розміщений (опублікований) на Веб-сайті.2.15. Послуга(и) - самостійна, систематична, на власний ризик господарська діяльністьВиконавця із використанням Знака для товарів і послуг, що пов’язана із наданнямлазерних, косметичних/косметологічних послуг, а також інших послуг у даних сферах на умовах бронювання, перелік, умови та особливості надання яких наведений у Договорі та на Веб-сайті.2.16. Третя особа – будь-яка особа, за винятком Замовника, Виконавця та персонал Виконавця.
3. Предмет Договору3.1. Замовник зобов’язується оплатити Виконавцю 100% вартості послуги черезплатіжні сервіси на Веб-сайті Виконавця в порядку та на умовах визначених цимДоговором, а Виконавець зобов’язується надати Замовнику послугу, у т.ч. зарезервувавши за Замовником дату, час та місце для отримання відповідної послуги.3.2. У випадку бажання Замовника скористатися послугами клініки «Laser Care Clinic» на умовах бронювання Замовник зобов’язується оплатити Виконавцю 100% розміру Броні за бронюваннявідповідних послуг через платіжні сервіси на Сайті Виконавця в порядку та на умовах визначених цим Договором та прийняти такі послуги в порядку бронювання, а Виконавець зобов’язується забронювати та надати Замовнику відповідну послугу у визначені дату і час.3.3. У випадку здійснення Замовником передбачених п. 3.1 та/або п.3.2 Договору оплат з бронювання або послуги і подальшої відмови Замовника від отримання послуги на умовах бронювання незалежно від будь-яких причин (або у передбачених Договором випадках), сплачені Замовником кошти йому не повертаються.3.4. Інформація про перелік послуг, які надаються клінікою «Laser Care Clinic»умови та особливості їх надання (загальна характеристика, показання/протипоказання,рекомендації до режиму, особливості відновлення та можливі ускладнення тощо)відповідно зазначена у цьому Договорі та розміщена на Веб-сайті і є доступною упублічному доступі.3.5. Договір вважається укладеним без підписання письмового примірника цьогоДоговору Сторонами з моменту надходження грошових коштів Виконавцю при здійсненні Замовником оплати послуги у розмірі 100% або сплати Броні у розмірі 100% шляхом заповнення Замовником даних та перерахування коштів Виконавцю за допомогою платіжних сервісів на Веб-сайті.3.5.1. Замовники, які звернулися до Виконавця за отриманням послуги або послуги з бронювання вважаються такими, що уклали Договір з моменту надходження грошових коштів Виконавцю після заповнення Замовником даних у відповідному розділі на Веб- сайті та здійснення оплати через платіжні сервіси на ньому (незалежно від виду послуги),що свідчить про попереднє ознайомлення з умовами Договору та повне і безумовнеприйняття положень цього Договору з боку Замовника, зокрема повного переліку послуг, умов та особливостей їх надання (загальна характеристика, показання/протипоказання, рекомендації до режиму, особливості відновлення та можливі ускладнення тощо щодо кожної із послуг), тарифів, Броні, відомостей на Веб-сайті та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору, а також підтверджують факт ознайомлення з наведеними документами.3.6. У випадку повторного звернення до Виконавця за отриманням відповідної послуги або послуги з бронювання (незалежно від виду послуги) згідно умов даного Договору вважається, що Замовник повністю ознайомився з умовами цього Договору (зокрема повним переліком послуг, які надаються клінікою «Laser Care Clinic» умов та особливостей їх надання (загальна характеристика, показання/протипоказання, рекомендації до режиму, особливості відновлення та можливі ускладнення тощо щодо кожної із послуг) під час першого звернення до Виконавця за отриманням відповідної послуги або послуги з бронювання (незалежно від виду послуги). Замовник належнимчином проінформований про положення цього Договору і вважається, що він скориставсясвоїм правом на повторне ознайомлення з положеннями цього Договору на Веб-сайті.3.7. Виконавець дає згоду дотримуватися умов Договору з моменту його укладення.3.8. Укладаючи Договір згідно п.3.5 Договору Замовник автоматично погоджується зповним та безумовним прийняттям ним положень Договору, акційних умов, умовбронювання, тарифів, відповідних послуг, у тому числі на акційних та інших умовах,відомостей на Веб-сайті та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиноюДоговору, а також матеріалами та інформацією, на які є посилання в Договорі, та підтверджує факт ознайомлення з наведеними документами.
4. Загальні умови надання та отримання послуг4.1. Виконавець забезпечує технічну та інші можливості для надання Замовникувідповідних послуг або з послуг з бронювання незалежно від виду послуги, перелік, умови та особливості надання яких наведений у Договорі та на Веб-сайті.4.2. Обов’язковою умовою отримання відповідної послуг є наявність підписаноїЗамовником письмової Інформованої згоди (незалежно від виду послуги), яка засвідчуєфакт ознайомлення Замовником з особливостями таких послуг (зокрема повним переліком умов та особливостей їх надання, загальною характеристикою,показаннями/протипоказаннями, рекомендаціями до режиму, особливостями відновлення та можливими ускладненнями тощо щодо кожної із послуг) і діє протягом строку дії Договору.4.3. Підписання Інформованої згоди здійснюється Замовником перед наданнямВиконавцем послуги такому Замовнику на умовах бронювання. Згідно підписаноїЗамовником Інформованої згоди відомості про нього вносяться у Клієнтську базу данихВиконавця, при цьому надалі (у кожному наступному випадку звернення Замовника) такі відомості зберігаються у Клієнтській базі даних та можуть бути використані Виконавцем у цілях цього Договору. При зміні відомостей про Замовника останній зобов’язаний повідомити про це Виконавця, що є підставою для внесення таких змін Виконавцем у Клієнтську базу даних.4.4. Укладенням цього Договору Замовник надає згоду на обробку, накопичення,зберігання та використання своїх персональних даних, а також фотоматеріалів результатів наданої йому послуги на умовах цього Договору відповідно до чинного законодавства України.4.5. На умовах цього Договору Виконавець надає право на використання послуг наумовах бронювання відповідно до Акційних та інших тарифів Виконавця, а Замовникздійснює 100% оплату таких послуги з бронювання через платіжні сервіси на Веб-сайті.4.5.1. У випадку бронювання відповідної послуги Замовник здійснює оплату 100% Броні через платіжні сервіси на Веб-сайті відповідно до умов цього Договору. У такому разі послуга з бронювання вважається спожитою Замовником у момент оплати ним Броні та надходження грошових коштів Виконавцю, а також підтвердження через Інформаційний Call-центр в телефонному режимі або соціальні мережі, або через Веб-сайт, або іншими засобами телефонного та електронного зв’язку з боку Виконавця місця, дати та часу для отримання відповідної послуги.4.5.2. Вартість послуг, встановлена відповідно до Акційного тарифу згідно цьогоДоговору включається у розмір Броні.4.6. Після укладення Договору та до початку отримання Замовником послуги(незалежно від її виду та умова надання) Виконавець повідомляє Замовнику про зміст та характеристики послуги, що буде надаватися, можливі протипоказання до її проведення, рекомендації до режиму способу життя до і після надання відповідної послуги, а також можливі реакції, які можуть виникнути внаслідок недотримання рекомендацій у тому числі, тощо.4.7. Після укладення Договору та до початку отримання Замовником відповідноїпослуги (незалежно від її виду та умов надання) Замовник повинен повідомити Виконавця письмово про всі алергічні реакції та індивідуальну непереносимість препаратів, що будуть використовуватися під час надання відповідної послуги, харчових продуктів та інших речовин, котрі можуть застосовуватися до і після надання послуги, про перенесені Замовником травми і хвороби, хронічні супровідні захворювання, котрі можуть вплинутина хід та результат отриманої послуги.4.8. У випадку якщо Замовник письмово не повідомив або приховав зазначенуінформацію, Виконавець та його персонал не несуть жодної відповідальності за негативні наслідки, які отримав Замовник, а Замовник вважається таким, що немає жодних застережень і протипоказань лікарів по застосуванню і проведенню тієї чи іншоїпроцедури або застосування препаратів.4.9. Укладенням цього Договору Замовник підтверджує, що в повній мірі ознайомленийз кваліфікаційними характеристиками Виконавця та персоналу Виконавця, якийнадаватиме відповідну послугу, а саме із кваліфікацією, спеціальністю, спеціалізацією,рівнем/ступенем освіти, досвідом роботи, наявністю додаткових сертифікатів та дипломів щодо здобуття відповідного теоретично-практичного досвіду у проведенні відповідної процедури, цим самим Замовним підтверджує, що у нього відсутні будь-які заперечення та спори з приводу кваліфікації особи персоналу Виконавця, що надавав або буде надавати відповідну послугу.4.10. Відповідна послуга на умовах бронювання надається за попереднім записом, погодження дати та часу якого здійснюється через Інформаційний Call-центр, або соціальні мережі, або через Веб-сайт, або іншими засобами телефонного та електронного зв’язку. При оформленні запису необхідне обов’язкове підтвердження з боку Виконавцядати і часу запису, про що вносяться відомості у відповідну базу даних Виконавця.4.11. Послуги на умовах бронювання надаються згідно Акційних тарифів та лише за умови оплати Броні у розмірі 100% через платіжні сервіси на Веб-сайті за цінами Броні згідно політики Виконавця в залежності від обраної Замовником послуги, опублікованимина Веб-сайті, за попереднім записом, погодження дати та часу якого здійснюється між Замовником та Виконавцем у будь-який термін протягом строку дії акційних умов увідповідності до певної послуги за особистої присутності Замовника у клініці «Laser Care Clinic», через Інформаційний Call-центр, або соціальні мережі, або через Веб-сайт, або іншими засобами телефонного та електронного зв’язку. При оформленні запису необхідне обов’язкове підтвердження з боку Виконавця дати і часу запису, про що вносяться відомості у відповідну базу даних Виконавця.4.12. Послуга на умовах бронювання може бути надана лише за умови оплати Броні урозмірі 100% через платіжні сервіси на Веб-сайті, при цьому відомості про здійсненняоплати Броні Замовником вносяться у відповідну базу даних Виконавця. Напідтвердження оплати Броні та права скористатися Послугою на умовах бронювання згідно Акційних тарифів Замовник зобов’язаний пред’явити Виконавцю відповідний розрахунковий документ у дату та час згідно запису перед отриманням відповідної послуги.4.13. У разі відсутності у Замовника можливості пред’явити Виконавцю відповідний розрахунковий документ у дату та час згідно запису перед отриманням відповідної послуги, на підтвердження факту здійснення оплати Броні Виконавець має право скористатися відомостями із його відповідної бази даних згідно абзацу першого даного пункту Договору.4.14. Замовник за своєю ініціативою та за погодженням з Виконавцем може змінитизарезервовані дату, час для отримання відповідної послуги за 24 години до визначеної дати та часу надання послуги через Інформаційний Call-центр або за особистої присутності Замовника у клініці «Laser Care Clinic», або через соціальні мережі, або через Веб-сайт, або іншими засобами телефонного та електронного зв’язку. При оформленні запису необхідне обов’язкове підтвердження з боку Виконавця дати і часу запису, про що вносяться відомості у відповідну базу даних Виконавця.4.15. Замовник усвідомлює та погоджується з тим, що розмір Броні йому неповертається, якщо Замовник здійснив бронювання відповідної послуги згідно Акційного тарифу та відмовився від отримання послуги та/або не може прибути та/або не прибув у клініку «Laser Care Clinic» для отримання відповідної послуги на умовах бронювання у визначені з Виконавцем дату і час та/або бажає повернути оплачений розмір Броні (незалежно від обставин відмови від отримання послуги, неможливостіприбуття та/або неприбуття чи завчасного попередження та/або не повідомлення про такі обставини, у тому числі якщо Замовник не може отримати послугу внаслідок наявності алергічних реакцій та індивідуальної непереносимості препаратів, що будуть використовуватися під час надання відповідної послуги, харчових продуктів та інших речовин, котрі можуть застосовуватися до і після надання відповідної Послуги, перенесеніЗамовником травми і хвороби, хронічні супровідні захворювання, наявність іншихпротипоказань (вагітність тощо), котрі можуть вплинути на хід і результат послуги та відомості про які Замовником було приховано та не повідомлено Виконавцю при бронюванні відповідної послуги.4.16. Отримання послуг на умовах цього Договору без попереднього запису можливо виключно у випадках відсутності попереднього запису на цей час інших Замовників та за обов’язковим погодженням і підтвердженням відповідної дати та часу з боку Виконавця.4.17. Дату та час надання послуги на умовах цього Договору може бути змінено зініціативи Замовника до настання терміну надання такої послуги лише за погодженням з Виконавцем.4.18. Дату та час надання послуги може бути змінено з ініціативи Виконавця у разі:- якщо стан здоров’я Замовника перед початком надання послуги унеможливлює їїнадання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Змовника або інших тяжких чи негативних наслідків;- виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання послугиВиконавцем.4.19. Приймання послуг у відповідності цього Договору здійснюється в усній формі та за відсутності письмових зауважень і претензій з боку Замовника протягом 1 (однієї) години після отримання ним відповідної послуги, після чого послуга вважається належним чином наданою Виконавцем та належним чином прийнята Замовником.4.20. З переліком послуг клініки «Laser Care Clinic» та особливостями їх наданняЗамовник має змогу ознайомитися на Веб-сайті Виконавця.
5. Строк дії Договору та інші умови5.1. Цей Договір є публічним Договором та містить всі істотні умови надання Виконавцем послуг.5.2. Виконавець не має права відмовитися від укладення цього Договору за наявності унього можливості (в тому числі технічної, організаційної, тощо) надати Замовникупослуги.5.3. Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Замовників.5.4. Замовник усно або письмово звернувшись за отриманням послуг до Виконавця приймає (акцептує) всі умови цього Договору, а дата першого звернення та підписання Замовником Інформованої згоди за згодою Сторін вважається датою укладення цього Договору.5.5. Цей Договір вважається укладеним на невизначений строк, та діє до повноговиконання Сторонами своїх зобов’язань за ним.5.6. Цей Договір може бути розірваний у випадку:- невиконання Замовником своїх обов'язків за цим Договором, у тому числі у випадкупорушення умов оплати;- порушення Замовником або Виконавцем умов цього Договору чи умов надання послуг;- відмови Замовника від отримання послуг Виконавця.5.7. Виконавець докладає максимум зусиль для того, щоб інформація, розміщена на Веб-сайті, була актуальною і корисною на момент її публікації і не несе відповідальності,пов'язаної з використанням даної інформації, в результаті можливих неточностей, помилок і упущень. Виконавець не несе матеріальної та іншої відповідальності за навмисний або ненавмисний збиток, який може виникнути в результаті використанняінформації, розміщеної на Веб-сайті Виконавця, яка може перестати бути актуальною, може бути не повною, містити технічні чи граматичні неточності. Виконавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни та доповнення в послуги Виконавця і іншу інформацію, розміщену на Веб-сайті Виконавця.5.8. Зміни до цього Договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку танабирають чинності з моменту оприлюднення на Веб-сайті Виконавця. Замовник зобов’язується самостійно ознайомлюватися з актуальною редакцією цього Договору, при цьому Виконавець може додатково повідомляти Замовника про зміну умов Договору.5.9. Для Замовника, який до моменту внесення змін до цього Договору користувався послугами Виконавця, підтвердженням повного й безумовного акцепту (прийняття) зміни умов даного Договору є подальше використання послуг Виконавця та оплати наступного періоду надання послуг.5.10. Акцептуючи цей Договір, Замовник дає згоду на обробку своїх персональних данихта внесення їх до бази даних Виконавця відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». Акцептуючи цей Договір Замовник підтверджує, що вінповідомлений про свої права відповідно до Закону України «Про захист персональнихданих».